Selasa, 1 Jun 2010

nak fon baru tetapi....



nilah henpon idaman aku..hari nape ntah duk berangan nk beli benda alah ni.mayb mggu lepas aku g alamanda n g survey henpon untuk adik kwn aku..so menjeling2ku memandang r si satio yg teramatlah chummel tuh..hohoho..hargenya yg amat boleh tahan RM1400++ ..disebabkan hati ni bergelora sgt nk beli so aku pun msgla chenta hatiku si inchik tunang mintak nk beli satio..
dalam 10min lepas tu dia ckp..."jgn duk gatal2,klu beli nikah tahun depan"..huhuhu..kesian x?
disebabkan oleh itu aku pun telah memujuk hatiku ini..xpela sue..pas nikahlah kite beli ek..jgn cedih2..simpan jek duit tu kt asb..ada gak paedah..ceh..pujuk diri sendiri..hehehe



aku nk citer sikit r kt korang spec henpon ensem aku nih
calon2nya ialah..eh silap...hehehe...
ciri2nya ialah:

kamera: 12.1 megapixcel siot (da xpayah pki kamera lain)
skrin: magic touch ada 16 million kaler beb
network : GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900
- UMTS/HSPA 900/2100
kaler:Black - Silver - Bordeaux
berat:4.4oz (korang mik kalkulator kira sendiri dlm gram..hehehe)
saiz mmg cun:112.0 x 55.0 x 13.0 mm (nipis je ek)

1 ulasan:

buaya berkata...

salam ziarah

dijemput menjadi follower sy k

Catat Ulasan