Isnin, 7 Jun 2010

dUlU...siKaLang...

salam...

malam ni sebelum aku g masak aku nak citer pasal berat badan aku ni..hehehe..bukan nak jual produk nak bg gemuk @ langsing tau..aku ni mmg dari kecik lg cekeding.ayah ngan mak aku selalu marah masa aku kecik2 sb xmau makan nasi & kalau makan pun mmg seciput jek.pas tu aku kalu naik badan pun naik kat muka jek..kalau bulat jek muka tu maknenya gemukla tuh.pas tu badan mmg cepat turun berat,tp kalau nk naik makaih ssh bebenor..aku rasa aku ler paling kurus n kecik kt dunia nih..mmg underweight,xpernah normal..yela tinggi 5 kaki berat 39kg..nk smpai 40 kg tu mmg payah ler..kalau puasa,huh mcm org aneroksia je rasa..huhuhu..

pas tu ..jeng..jeng..jeng..dipendekkan citer..hehehe..incik tunang aku suh aku makan supplemen, collegen..al maklum ler tunang dia ni xberapa muda kan..ngeeee...so dsebabkan dia nak sponser aku pun setuju ler..aku g ler stokis YUSMIRA TRADING kt pengkalan chepa tu..aku ty kt akak kedai,so dia syorkan aku minum 2 produk ni




nak kata aku jadi muda 10thn xde ler..tapi adala nampak kesan nyer..tapi kan yg paling aku suka selera makan aku bertambah..& badan aku mmg naik ler..dari 39kg sekarang da jd 46.7kg.means berat aku da normal.muahahahha...aku suka sgt2...

tapi yg aku pelik bile aku g kedai akak td,aku gtau akak tu yg aku minum 2 produk tu badan aku jd naik..akak tu lak gtau dia minum badan dia langsing...

magik x produk ni?ngeeeee...yg nk kurus jd ada isi,yg berisi jd langsing..

aku bukan jurujual produk ni tp sesape nk try,yg underweight mcm aku dlu,n yg nk langsing tryla..tp beli yg original..takut ada side effect lak..

ni aku dlu..


ni aku sekarang..



p/s:kepada Dato' YUSMIRA terima kasih sb cipta produk ni.sy suka sgt sb dengan izin ALLAH,sy dperkenalkan dgn produk dato dan sy dpt berat badan yg normal..

2 ulasan:

Bert berkata...

minum Jusmate dr.roxmey la..baru beshh

RehanRed berkata...

kak waniey..komen kna wat pop up la..hehe

Catat Ulasan