Khamis, 3 Jun 2010

hArI nI aKu tErAsA sEngAl Yg AmAt

nape ntah balik keja tadi aku rasa cam nk berenti kerja jek.rasa penat yang amat sangat.aku kesian ngan diri aku sendiri sebenarnya..ada degree tp keja camni..nape ntah nasib aku..orang lain sume da kerja bes aku jek yg kerja camni..org lain da ada harta sendiri,ada suami(arap inchik tunang paham ek!hehehe)..sensitip tul..da nangis tadi bile call incik tunang..da nekad nk berenti..tp bile da diberi semangat oleh chenta hatiku itu(ceeeewah)semangat tu ada lik skit..otak aku duk tengah berjalan nih..duk pikir ujung tahun ni kahwin..kalaulah ditakdirkan aku mengandung xkanla aku nk bawak perut aku yg boyot tu nk ke hulu ke hilir naik tangga turun tangga karang ada yg terberanak lak..aku ada antar resume kt jobstreet & agensi pekerjaan..arap2 adala yg sangkut..nak mengharapkan kerja kerajaan mmg xde harapanla sb aku xde kabel.aku bukan xbersyukur..wat pengetahuan korang bes pren aku mmg betul2 lepak kampung skrang sb jobless.duk tolong mak dia niaga kt kampung skrng nih..serius,aku bukan xbersyukur,aku bersyukur ngan rezeki yg Dia bg aku tp kekadang pk nape org belajar SPM je senang dpt keja kerajaan aku yg ada degree nih apply SPA lgsg xde respond.sape xsakit hati kan..KPLI & DPLI pe lg mmg apply tiap2 tahun,xpas gak..aku pun nk gak merasa keja dalam aircond pakai baju kurung cantik2..leh makeup sikit2..ni cam indon..muka pun da belang2 macam kuda belang..


warghhhhh...aku nk keja opis lak...

0 ulasan:

Catat Ulasan