Selasa, 22 Jun 2010

aku tensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

salam....

mlm ni aku nak membebel sal aku tension..
aku tension ngan bos aku...
aku menyampah kt dia..
aku sakit hati ngan dia...
aku nak berenti da kerja ngan dia....
arghhhhhhhh....
lama2 keja ngan dia aku leh jd gile..
cakap tak serupa bikin..
nak suh aku jadi penipu jek...
aku da x tahan...
tolonglah dengar apa yg aku cakap..
bile aku cakap ko panas tinga..
ko tu xde perasaan...
xde belas kasihan kat pekerja
aku yang baik budi pekerti ni
sanggup kuarkan duit sendiri
utk jg nama ko...
dahla xcakap pun time kasih...
lantakla ko la..
dapat gaji bulan ni aku nak blah....

sekian..puisi mengutuk bos....huhuhu



ciksuewanie: bile aku tertekan aku akan bertukar jd baby mat saleh..hehehe



ciksuewanie: makan paper???hehehe..xdela camni...

0 ulasan:

Catat Ulasan