Ahad, 26 Jun 2011

assalamualaikum....

gilala weh lame xblogging....sampai xtau ble last aku wat ntry...sekarang actually da jadii mak buyung ni lagila penat nak mengadap labtop lame2,,,sakit pinggang nk duk atas kerusi lame2..nak duk meniarap pun xleh...banyak gak masalah time aku preg...masuk spital sebab keluar darah...alahan xdela teruk sangat...tapi leh tahanla...xleh bau benda yang wangi2...klu sape2 yang dekat aku pakai perfume rasa nk sepak jek...naik keta duk dalam air cond lagila aku nk marah....huhuhu...yang paling best bab makan...aku bantai habis habisan...kalau dlu cecah 40kg pun susah, sekarang da 53kg ( da tolak berat bby tau)....nasi ngan budu pun aku bantai...hehehe...
sekarang ni da masuk 8 bulan a.k.a 32 weeks...hari ni datang klinik coz misi suh datang untuk minum air gula buat kali kedua...chek takut2 aku ada kecing manis lak...sebab sejarah famili belah mak ada kencing manis..mintak2 oklah seksa gak ada kecing manis ni..macam one of my friend banyak sangat check up ngan doctor...so sesapa yang ada sejarah famili ada kencing manis tu...beware....hehehe...
tadi da scan ngan doc...aku xkisah dapat bby boy or gurl...tapi husband da exited sb bulan 5 ktorang datang scan doc cakap bby boy...td lak doc ckp bby gurl lak...huhuhu...
xpelah yang penting baby sihat & comey lote...ye dop????
alamak da time nk check darahla...mintak diri dlu ek???? daaaa.....

2 ulasan:

Dayung Bidayuh berkata...

kak... dh lama tak blogging and dh lama tak jumpa and dh lama tak beborak.. windu la......

zawani jussoh berkata...

phang...miss u too..itula lamer giler x update blog...da bersarang dh...

Catat Ulasan